#3 Tips om beter in slaap te vallen vanaf nu!

Wanneer je moeite hebt om in slaap te vallen dan kan dit je aardig opbreken. Zowel in priv├ę als met je werk. Je zal minder uitgerust zijn dan anderen en dit kan zorgen voor behoorlijke irritaties. Iedereen heeft weer verschillende redenen waarom ze niet in slaap kunnen vallen. Soms is dit iets chronisch en soms ook juist niet. Het is wel belangrijk dat je hier een oplossing voor gaat zoeken. En als jij hier nu last van hebt dan ben je bij ons aan het juiste adres. Lees dus snel even door en wie weet helpen wij jou weer in slaap!

Beperk stress

Denkers hebben vaak last van stress. Ze gaan pas nadenken over alles wat er op de dag is gebeurd wanneer ze in bed liggen. Hierdoor kan het komen dat je gaat liggen woelen wat er voor zorgt dat je niet snel genoeg in je diepe slaap kan vallen. Dat zorgt er voor dat je te weinig slaap hebt. Probeer dus zoveel als mogelijk je stress te beperken. Wat handig is om alles wat je nog voor je werk op moet pakken aan het einde van de dag te noteren en hier in de komende dagen tijd voor in te plannen!

Beweging

Er zijn ook mensen die heel de dag thuiszitten en te weinig beweging hebben. Hierdoor verbruik je te weinig energie waardoor jouw lichaam eigenlijk helemaal niet moe genoeg is om in slaap te vallen. Probeer dus iedere dag minimaal 30 minuten aan beweging te krijgen.

Verzwaringsdeken

Wil je een betere nachtrust? Dan is een absolute aanraden het verzwaringsdeken. Steeds meer mensen ervaren de grote voordelen van een verzwaringsdeken. Het is op het begin even wennen maar zodra je een aantal nachten slaapt met het verzwaringsdeken kan je eigenlijk niet meer zonder. Dit is echt de absolute nummer 1 tip voor jou!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *